למשרדנו מחלקת עיצוב אתרים המתמחה בעיצוב אתרים לאינטרנט תוך כדי שימת דגש על עיצוב תדמיתי המשלב בתוכו את המיצוב והרכיבים השיווקים שמתאימים לעסק שלכם. תהליך העיצוב כולל גם ניתוח מיוחד ולפעמים דורש גם קבוצת מיקוד ומחקר מקיף בנושא. הרעיון הוא להגיע לתוצאה סופית שמשלבת בתוכה את הסקיצה המתאימה ביותר לעסק, שילוב הצבעים הנכונים ושימוש ברכיבי גרפיקה ואיקונים מתאימים המעלים את האסוציאציות המתאימות שאנו רוצים לקשר לאתר שלנו ולעסק.
על מנת להתחיל בתהליך המיצוב יש לבצע בדיקה רעיונית למוצר או במילים אחרות להתחיל לקבץ רעיונות של תכונות שחשובים ללקוח אך גם מבטאים את היתרונות התחרותיים של המוצר (מוצר לשם הדוגמא, ניתן להפעיל את הכללים לגבי מיצוב חברה או קו מוצריים) לשם כך אנו צריכם לבצע מחקר אבחון שיספק לנו תשובות עלמה חשוב ללקוחות הלכה למעשה. במילים אחרות, להגיע ללקוחות הפוטנציאליים בשיטות מדגם שונות שנקבעות בהתאם לנסיבות, ולשאול אותם שאלות כגון: מה חשוב לכם? מה מעניין אתכם? מה מרתיע אתכם?
לאחר כל הבדיקות וההחלטות מגיע השלב השיווקי – איך נכניס את התכונות לראשם של הצרכנים? מדובר כאן בהמון מניפולציות שיווקיות, מתחילים מהבסיס שהוא שם המוצר, אריזת המוצר, מאפייני המוצר, עיצובו ומסיימים בהפצתו ובקידום המכירות. לכך דרושה אסטרטגיה שיווקית שתגדיר בעזרת ארבעת ה Pים את תמהיל השיווק הנכון תחת הגדרות המיצוב שקיבלנו.
כלל חשוב במיצוב הוא לא ללכת נגד הזרם, כלומר אם ישנה תכונה שלילית שממוצבת חזק בראשם של הצרכנים הסיכוי להוציא את התכונה מראשם נמוך מאד ולכן יש לחפש תכונה אחרת חיובית וללחוץ עליה. המיצוב נותן יתרון תחרותי לארגון ויש חשיבות עליונה להשקיע בנושא.