שיחת חינם:
1800-399-666
  • פרסום בעיתונים

    מרכז המודעות הארצי מזמין אתכם לפרסם בעיתונים היומיים המובילים בליווי אישי

    קרא עוד
  • לוחות מובילים

    פרסמו בלוחות המובילים, לוח ידיעות אחרונות, לוח מעריב, לוח העיר, גלובס ועוד

    קרא עוד
  • פרסום במקומונים

    פרסום ממוקד במקומוני השקמה, גל גפן, קול הכפר, המקומון, מקומוני ידיעות אחרונות ועוד

    קרא עוד
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ברוכים הבאים לכריזמה שיווק ופרסום

מרכז הפרסום הגדול והמקיף ביותר בישראל 

לא חשוב גודל העסק, או סוג העסק ,כריזמה שיווק ופרסום מתמחה בתפירת תיק פרסום בהתאם לצורכי הלקוח. אתם צריכים לפרסם אנחנו הכתובת שלכם לכל פתרונות הפרסום.

יועצי הפרסום שלנו יחסכו לכך הרבה זמן ומאמץ בלהתמודד מול מספר עיתונים במקביל.

כל השירותים הפרסום

כריזמה פרסום
מבחר אמצעי פרסום

קמפיינים באינטרנט

כריזמה שיווק ופרסום מתמחה במכלול אפיקי הפרסום המקוון דרך רשת האינטרנט. לרשותנו מערך קשרים הדוק עם הפורטלים הגדולים ומנועי החיפוש המובילים.

 

מודעות הייטק

מקד את הפרסום לתחום המתאים ולצרכים שלך

מודעות דרושים

פרסם מודעת דרושים באמצעי הפרסום המתאימים לעסק שלך

מודעות רכב

פרסם מודעת רכב ממוקדת במקומון הקרוב אליך

מודעות נוספת

לרשימה המלאה לחץ על סוגי מודעות בתפריט הראשי

 

למשרדנו מחלקת עיצוב אתרים המתמחה בעיצוב אתרים לאינטרנט תוך כדי שימת דגש על עיצוב תדמיתי המשלב בתוכו את המיצוב והרכיבים השיווקים שמתאימים לעסק שלכם. תהליך העיצוב כולל גם ניתוח מיוחד ולפעמים דורש גם קבוצת מיקוד ומחקר מקיף בנושא. הרעיון הוא להגיע לתוצאה סופית שמשלבת בתוכה את הסקיצה המתאימה ביותר לעסק, שילוב הצבעים הנכונים ושימוש ברכיבי גרפיקה ואיקונים מתאימים המעלים את האסוציאציות המתאימות שאנו רוצים לקשר לאתר שלנו ולעסק.

על מנת להתחיל בתהליך המיצוב יש לבצע בדיקה רעיונית למוצר או במילים אחרות להתחיל לקבץ רעיונות של תכונות שחשובים ללקוח אך גם מבטאים את היתרונות התחרותיים של המוצר (מוצר לשם הדוגמא, ניתן להפעיל את הכללים לגבי מיצוב חברה או קו מוצריים) לשם כך אנו צריכם לבצע מחקר אבחון שיספק לנו תשובות עלמה חשוב ללקוחות הלכה למעשה. במילים אחרות, להגיע ללקוחות הפוטנציאליים בשיטות מדגם שונות שנקבעות בהתאם לנסיבות, ולשאול אותם שאלות כגון: מה חשוב לכם? מה מעניין אתכם? מה מרתיע אתכם?

לאחר כל הבדיקות וההחלטות מגיע השלב השיווקי – איך נכניס את התכונות לראשם של הצרכנים? מדובר כאן בהמון מניפולציות שיווקיות, מתחילים מהבסיס שהוא שם המוצר, אריזת המוצר, מאפייני המוצר, עיצובו ומסיימים בהפצתו ובקידום המכירות. לכך דרושה אסטרטגיה שיווקית שתגדיר בעזרת ארבעת ה Pים את תמהיל השיווק הנכון תחת הגדרות המיצוב שקיבלנו.

כלל חשוב במיצוב הוא לא ללכת נגד הזרם, כלומר אם ישנה תכונה שלילית שממוצבת חזק בראשם של הצרכנים הסיכוי להוציא את התכונה מראשם נמוך מאד ולכן יש לחפש תכונה אחרת חיובית וללחוץ עליה. המיצוב נותן יתרון תחרותי לארגון ויש חשיבות עליונה להשקיע בנושא.

 

למידע נוסף, התייעצות ופרסום חייגו: 1800-399-666

שירות וליווי מקצועי לרשותכם שיחת חינם
1800-399-666